به فروشگاه ایرانی بیا تو کالا خوش آمدید

جدیدترین محصولات دانلودی و فایل های روز در بیا تو کالا

به فروشگاه ایرانی بیا تو کالا خوش آمدید

جدیدترین محصولات دانلودی و فایل های روز در بیا تو کالا

مشخصات بلاگ

فروشگاه اینترنتی بیا تو کالا دارای فایل های دانلودی و کالاهای روز است که به صورت درب پستی می باشد.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

بررسی مکانیزم های شکست آلیاژهای منیزیم- آلومینیوم – روی

قیمت: 50000 تومان

در تحقیق حاضر به بررسی مکانیزم های شکست آلیاژهای پرکاربرد منیزیم پرداخته شده است. همچنین بررسی عواملی چون ریز ساختار، شرایط بارگذاری مختلف، شرایط محیطی متفاوت و نقش دوقلویی ها پرداخته شده است.



این تحقیق از آخرین مقالات آی اس آی و پایان نامه های دانشگاه های معتبر خارجی استخراج شده است و مشابه داخلی ندارد و بصورتی هدفمند و مدون تمامی تحقیقات سال های اخر را پوشش می دهد. لازم به ذکر است این تحقیق توسط دانشجویان دکترای دانشگاه تهران صورت گرفته است.


حجم تحقیق 42 صفحه و به فرمت پایان نامه (فرمت رسمی تحقیق) می باشد.

در صورت تمایل اسلایدهای Power point این محصول قابل ارائه است.



چکیده:

فلز منیزیم و آلیاژهای آن با دارا بودن نسبت استحکام به چگالی بسیار بالا، در صنایع مختلف بخصوص صنایع هوایی و خودروسازی مورد استفاده قرار گرفته اند؛ اما اکثر آلیاژهای منیزیم دارای خواصی چون چقرمگی شکست و مقاومت به خوردگی نسبتا پایین می­باشند که این موضوع باعث محدودیت استفاده از این آلیاژها شده است. لذا شناخت دقیق تر رفتار و مکانیزم­های شکست حاکم بر این آلیاژها و در صورت امکان بهبود خواص مورد نیاز ضروری می­باشد. بر این اساس در این تحقیق به بررسی تحقیقات مختلف انجام شده در سال­های اخیر در رابطه با رفتار آلیاژهای منیزیم در حضور ترک، با تمرکز بر آلیاژهای آلیاژهای منیزیم- آلومینیوم – روی پرداخته شده است تا در فازهای بعدی امکان بهبود خواص مقاومت در برابر شکست این آلیاژها و در نتیجه امکان استفاده گسترده­تر از آن­ها فراهم شود. در مقاله حاضر تاثیر پارامترهای مختلف از جمله اندازه دانه، نرخ کرنش، دمای کاری، نوع بارگذاری، ریزساختار نمونه­ ها و تاثیر افزودن برخی عناصر آلیاژی مورد بررسی قرار گرفته است. بطور کلی در آلیاژهای منیزیم بسته به شرایط و فرآیند­های گوناگون، عوامل متفاوتی باعث بروز شکست می­شوند؛ در این آلیاژها اندازه دانه به عنوان پارامتری تعیین کننده در رفتار ماده قبل از شکست می­باشد و دوقلویی­ها را می­توان به عنوان یکی از اصلی­ترین عوامل رشد ترک و شکست آلیاژ­های منیزیم دانست.

خرید        سوال از فروشنده

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۷
پدرام رضایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی