به فروشگاه ایرانی بیا تو کالا خوش آمدید

جدیدترین محصولات دانلودی و فایل های روز در بیا تو کالا

به فروشگاه ایرانی بیا تو کالا خوش آمدید

جدیدترین محصولات دانلودی و فایل های روز در بیا تو کالا

مشخصات بلاگ

فروشگاه اینترنتی بیا تو کالا دارای فایل های دانلودی و کالاهای روز است که به صورت درب پستی می باشد.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

برق لب مایع وایت رز - کد 04

چهارشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۲۶ ب.ظ

برق لب مایع وایت رز - کد 04

قیمت: 19100 تومان

برق لب به عنوان یکی از اجزای مهم آرایش زنانه تاثیر زیادی روی زیبایی چهره و تیپ و استایل دارد .برق لب مایع جزو اصلی‌ترین مواد آرایشی لب است که حالت اصلی لبان شما را نشان خواهد داد .

برق لب مایع وایت رز از ماندگاری طولانی مدتی برخوردار است . بسیاری ازبرق لب ها و یا محصولات آرایشی را باید به صورت چند لایه استفاده کرد . این در حالی است که برق لب های مایع وایت رز را باید تنها یک بار روی لب ها مالیده و تنها با یک بار کشیدن فرچه آن به لب ها رنگ می بخشد .


در فرمولاسیون این برق لب از مواد مرطوب‌ کننده استفاده شده است . برق لب وایت رز برقی ملایم و زیبا روی لب ایجاد می‌کند که با بهره ‌گیری از مواد مرطوب‌کننده ، شادابی و طراوت لب را حفظ می‌کند .

این محصول با نداشتن چسبندگی و پخش‌پذیری مناسب ، نظر اکثریت را به خود جلب کرده است . در این نوع برق لب از رنگدانه‌های طبیعی استفاده شده که رنگی طبیعی را روی لب ایجاد می‌کند و می‌توان آن را با آرایش چشم و یا صورت تطبیق داد .

یکی از مزیت‌های اصلی که این محصول دارد فاقد سرب و مواد آلرژی ‌زاست که وجود این نوع مواد برای پوست ضرر داشته و عامل ایجاد مسمومیت سلولی خواهد شد . برق لب مایع وایت رز دارای 20 شید رنگی می باشد .

این محصول یک برق لب رنگی می باشد.


7 میلی گرم

خرید        سوال از فروشنده

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۳
پدرام رضایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی