به فروشگاه ایرانی بیا تو کالا خوش آمدید

جدیدترین محصولات دانلودی و فایل های روز در بیا تو کالا

به فروشگاه ایرانی بیا تو کالا خوش آمدید

جدیدترین محصولات دانلودی و فایل های روز در بیا تو کالا

مشخصات بلاگ

فروشگاه اینترنتی بیا تو کالا دارای فایل های دانلودی و کالاهای روز است که به صورت درب پستی می باشد.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

شامپو مناسب موهای چرب آموس وان

چهارشنبه, ۱۰ آبان ۱۳۹۶، ۱۲:۴۶ ق.ظ

شامپو مناسب موهای چرب آموس وان

قیمت: 12500 تومان

شامپو مناسب موهای چرب آموس وان

حاوی عصاره گزنه و مریم گلی





گزنه گیاهی است علفی و چند ساله با نام علمی Urtica dioicکه ساقه آن چهار گوش بوده و بطور قائم تا ارتفاع یک متر بالا  میرود. این گیاه در‌باغها و نقاط مرطوب بحالت خودرو میروید ریشه این گیاه خزنده بوده و در ناحیه ای که سبز می شود کم کم تمام منطقه را فرا می گیرد . گزنه مو را تقویت کرده و از ریزش موی سر جلوگیری می کند ، Nettle ماده موثر عصاره برگ گزنه می باشد ، این ماده با تحریک و فعال سازی پیاز مو کمک شایانی به افزایش رشد مو می نماید، عصاره این گیاه  غنی از ماده ای به نام سیلیکاست که با تقویت مو  باعث سلامت آن می شود. همچنین این عصاره خاصیت ضدباکتریایی و ضدالتهابی و ضد چربی  دارد. عصاره گزنه برای افرادی که پوست خیلی چرب دارند به خاطر اینکه خواص قلیایی دارد ، مناسب است.



مریم گلی گیاهی چند ساله که ارتفاع آن بین پنجاه تا هشتاد سانتی متر است. پرورش این گیاه در فضاهای مرطوب و حاصلخیز صورت می گیرد. گیاه مریم گلی در طب سنتی استفاده و کاربرد های زیادی دارد گیاه مریم گلی گیاهی با قدمت بسیار طولانی است و در حدود ۱٠٠٠ سال پیش به وجود این گیاه پی برده و از آن استفاده می کرده اند از جمله ابوعلی سینا در کتابهای خود به این گیاه اشاره کرده و خواص آن را برشمرده و تأکید بر مصرف آن کرده است. مریم‌گلی، ضدعفونی‌کننده و تنگ‌کننده منافذ پوست است. این گیاه برای تقویت مو بسیار موثر عمل می‌کند.
موهای چرب و روغنی در نتیجه ترشح بیش از حد سبوم از غدد سباسه در روی کف سر به وجود می آیند. با اینکه مقداری از این ترشح برای موها خوب است ولی مقدار زیادش می تواند منجر به چرب و روغنی شدن ظاهر موها شود. دلایل دیگری نیز وجود دارد که چرا اینقدر زود موها چرب می شوند. برخی از این موارد عبارتند از استرس، عدم تعادل هورمونی، خوردن مقدار زیادی غذای چرب، استعداد ژنتیکی، آلودگی و برخی محصولات مراقبت از مو که حاوی مواد حساسیت زا هستند


موی این دسته از افراد به نسبت موهای خشک، کمتر آسیب‌پذیر است. شامپویی که برای موهای چرب انتخاب می‌شود باید از اکتیو مناسبی برخوردار باشد تا بتواند به خوبی چربی تجمع‌ یافته روی پوست سر و موها را از بین ببرد ضمن اینکه با دارا بودن از عصاره مناسب مانند گزنه و مریم گلی و مواد التیام بخش مثل سدیم پی سی ای و زینک پی سی ای به کف پوست سر و موها  آسیب وارد نکند. که این موارد در شامپو موی چرب آموس وان به خوبی رعایت شده است.



 اگر موهایتان چرب است، باید موهای خود را  با این محصول چندبار در طول هفته بشویید. افرادی که موی چرب دارند معمولا همراه با چربی سر، دچار شوره چرب نیز می‌شوند به همین دلیل از عصاره مریم گلی استفاده می شود.



همچنین کافئین موجود در این محصول  با مهار آنزیم 5- آلفا ردوکتاز که عامل اصلی تبدیل هورمون تستوسترون به دی هیدروتستوسترون (هورمون موثر در ریزش مو) می باشد باعث افزایش تعداد موهای موجود در مرحله رشد می گردد و پس از مدتی استفاده باعث کاهش ریزش موها و ضخیم تر شدن تدریجی آنها می گردد.
همچنین پلی کوارترنیوم 10 به همراه دکسپنتانول و ویتامین E موجود در این محصول از زبری و وز شدن موها به علت اکتیو بالای این شامپو جلوگیری می کند.




خواص :
- حاوی عصاره گزنه و مریم گلی برای کاهش تولید سبوم ( چربی ) پوست سر
- شویندگی مناسب جهت رفع چربی ها و آلودگی های محیطی از پوست و مو
- جلوگیری از ایجاد بوی نامطبوع به واسطه اثرات آنتی باکتریال زینک PCA
- تغذیه مو با ویتامین های E,B5


حجم : 500ml



خرید        سوال از فروشنده

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۱۰
پدرام رضایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی