به فروشگاه ایرانی بیا تو کالا خوش آمدید

جدیدترین محصولات دانلودی و فایل های روز در بیا تو کالا

به فروشگاه ایرانی بیا تو کالا خوش آمدید

جدیدترین محصولات دانلودی و فایل های روز در بیا تو کالا

مشخصات بلاگ

فروشگاه اینترنتی بیا تو کالا دارای فایل های دانلودی و کالاهای روز است که به صورت درب پستی می باشد.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

کرم موبر مدل طلایی

چهارشنبه, ۳ آبان ۱۳۹۶، ۰۱:۳۹ ب.ظ

کرم موبر مدل طلایی

قیمت: 35200 تومان


توضیحات



قبل از هر بار استفاده، با دنبال کردن طریقه مصرف، عکس العمل پوست خود را از طریق مالیدن کرم بر روی قسمت کوچکی از منطقه مورد نظر خودآزمایش کنید. اگر پس از 24 ساعت عکس العمل حادی مشاهده نکردید می توانید شروع به استفاده کنید.

اگر در طول استفاده هرگونه حس سوزش، مورمور شدن را تجربه کردید، بلافاصله کرم را پاک کرده و استفاده را کاملا با آب شستشو دهید.

اگر این حس از بین نرفت با یک پزشک مشورت کنید.

-       ما پیشنهاد می کنیم که پس از استفاده، به مدت 24 ساعت از استفاده از مواد ضد تعریق، عطریات، شنا کردن و یا آفتاب گرفتن پرهیز کنید.

-       همیشه 72 ساعت بین هر بار مصرف فاصله بیاندازید.

-       این محصول برای استفاده بر روی پاها، دست ها، زیر بغل، حواشی بیکینی طراحی گردیده و برای استفاده در نقاط دیگر مناسب تشخیص داده نمی شود.

توجه :-       از این کرم بر روی زخم، خال، پوست آفتاب سوخته، حساس شده، به خارش افتاده، پوستی که 72 ساعت قبل بر روی آن کرم موبر استفاده شده و یا پوستی که سابق بر این به کرم های موبر حساسیت نشان داده استفاده نشود.

-       از داشتن تماس با چشمها جلوگیری کنید. اگر این محصول با چشم های شما تماس حاصل نمود بلافاصله با آب زیاد شستشو دهید.

-       از دسترس کودکان دور نگه داشته شود.

-       برای مصارف خارجی

کرم کاملا جدید بیوتیسا را که به شما شفافیت کار آرایشگاه را در منزل اهدا می کند، کشف کنید. فرمولاسیون ما آمیخته ای از روغنهای حیاتی است، در 3 دقیقه موهای زائد را پاک کرده، پوست شما را مرطوب، نرم و ابریشم گونه می کند.

(در 3 دقیقه حسی ابریشمی را تجربه کنید)

طریقه مصرف:

1- کرم موبر را به شکلی یکنواخت بر روی نقاط مورد نظر بمالید.

2- بگذاریدکرم به مدت 3 دقیقه بر روی پوست بماند. برای بردن موهای سمج به مدت حد اکثر 10 دقیقه بر روی پوست نگه دارید.

(بیش از 10 دقیقه بر روی پوست نماند)

3-  کرم را با کفگیرک پاک کرده، مشاهده خواهید کرد که موهای زائد از روی پوستتان برداشته می شوند. بلافاصله پوست را به شکل کامل با آب خالی بشوئید و به حالت نوازش خشک کنید.

4- اگر حس خشکی بر روی پوست خود احساس کردید، از لوسیون مرطوب کننده بدن بیوتیسا استفاده نمایید. به آرامی لوسیون تعدیل کننده PHرا بر روی نقاطی که از کرم موبر استفاده شده بمالید. پوست شما بلافاصله حسی خنک، نرم و مرطوب خواهد یافت.

درصد ویژه برای خریداران : هر 10 قوطی شامل 10% تخفیف می شود

خرید        سوال از فروشنده

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۸/۰۳
پدرام رضایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی