به فروشگاه ایرانی بیا تو کالا خوش آمدید

جدیدترین محصولات دانلودی و فایل های روز در بیا تو کالا

به فروشگاه ایرانی بیا تو کالا خوش آمدید

جدیدترین محصولات دانلودی و فایل های روز در بیا تو کالا

مشخصات بلاگ

فروشگاه اینترنتی بیا تو کالا دارای فایل های دانلودی و کالاهای روز است که به صورت درب پستی می باشد.

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران

مجموعه نرم افزاری پرنیان - شماره 18

پنجشنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۶، ۰۱:۲۶ ب.ظ

مجموعه نرم افزاری پرنیان - شماره 18

قیمت: 58000 تومان




شماره مجوز: 16-0008-055172

مجموعه نرم افزاری پرنیان - نگارش 17

مجموعه نرم افزار پرنیان 2017 – ویرایش هجدهم


بهمراه آموزش کامل و فارسی مهارت های هفتگانه (ICDL) و Windows 10 با صدای برترین گویندگان رادیو و تلویزیون


اتوران پیشرفته و گرافیکی با امکان جستجوی تمام دیسک ها با اجرای اتوران و عدم نیاز به تعویض دیسک ها برای جستجوی برنامه ها


نهایت فشرده سازی نرم افزارهای مجموعه با تکنولوژی جدید بدون دستکاری و حذف از سورس اصلی نرم افزارها و صدها ویژگی دیگر ...


- کاربردی ترین مجموعه نرم افزاری کشور در قالب 20عدد  DVD 9GB


- ویندوز 10 تمامی ویرایش ها با پشتیبانی از BOOT UEFI


- نسخه نهایی آنتی ویروس NOD32 10 با امکان آپدیت 2 ساله


- به همراه کتاب راهنمای فارسی تمام رنگی در داخل بسته


- فیلم آموزش نصب و فعال سازی برای تمامی نرم افزارها به زبان فارسی


- آموزش تصویری نصب تمامی سیستم عامل های مجموعه به زبان فارسی


- تمامی دیسک های این مجموعه، حاوی نرم افزارهای Bootable می باشد


- عدم قرارگیری برنامه ها و ویندوزهای دستکاری شده (نسخه اصلی)


- بدون قفل با امکان کپی نرم افزارها بر روی هارد دیسک و حافظه فلش


- قرارگیری دیسک ها در آلبوم اختصاصی شرکت پرنیان برای حمل آسان


- شامل نسخه نهایی ویندوزهای 10 ، 8.1 ، XP ، 7 SP1 و Server 2016


- استفاده از DVD 9GB، تولید شده با تکنولوژی روز آلمان


- آپدیت ترین مجموعه نرم افزاری به همراه پشتیبانی فنی نصب نرم افزارها


- توضیح فارسی برای تک تک نرم افزارها جهت آشنایی با کاربرد هر نرم افزار


- قابلیت بروزرسانی ویندوزهای مجموعه از سایت مایکروسافت بدون مشکل


- سازگاری کامل %100 نرم افزارهای مجموعه با سیستم عامل Windows 10


دریافت تندیس برترین های همایش صنعت و صادرات فن آوری اطلاعات


برگزیده جشنواره نشان حمایت ملی


دریافت جایزه تعالی نخبگان ITEC


گواهینامه بین المللی کیفیت و رضایت مندی مشتری


برخی از نرم افزارهای مهم و پرطرفدار مجموعه نرم افزاری پرنیان :


Autodesk AutoCAD 2017.1 \ Autodesk Revit 2017.1 \ 3ds Max 2017.1 \ Maya 2017 \ SQL Server 2016 (All Edition) \ MATLAB R2016b (64-Bit) \ CyberLink PowerDVD Ultra 16.0.201 \ Vegas PRO 14.0 189 (64-Bit) \ Pinnacle Studio Ultimate 19.5.1 \ EDIUS 7.53 \ Windows 10 Version 1607 UEFI Support \ Corel VideoStudio Ultimate X9 19.5 \ CorelDRAW Graphics Suite X8.1 \ Corel Painter 16.1.0.456 (64-Bit) \ Android Studio 2.2.2.145.336026 \ Visual Studio 2015.3 Enterprise \ DriverPack Solution 17.7.16 \ Office 2016/2010 SP2 + Project/Visio \ ACDSee Ultimate 10.1.867 \ CSI Bridge 2017 19.0.0 \ Rhinoceros 5.13/V-Ray for 3ds Max \ FL Studio 12.4.0.29 Producer Edition \ Nero 2017 Platinum 18.0.06100 \ Linux Ubuntu 16.10 (64-Bit) \ Topaz Plugins Bundle 03.2016 \ ESET NOD32 10.0.369.0 \ Kaspersky 2017 17.0.0.611 \ QuarkXPress 12.2 \ Adobe Acrobat Pro DC 2015.020.200 \ Adobe Photoshop CC 2017 \ Adobe Illustrator CC 2017 \ Adobe InDesign CC 2017 \ Adobe Premiere Pro CC 2017 \ Adobe After Effects CC 2017 \ Adobe Dreamweaver CC 2017 \ Adobe Captivate 9.0.2.1 \ Adobe Bridge CC 2017 , …


نسخه نهایی ویندوز 10


این ویندوز جدیدترین نسخه و نــسل جــدید ســیستم عــامل ویــندوز بــوده کــه به تازگی منـتشر و جایـگزین Windows 8.1 شده است. ایـن طور کـه بـه نـظـر می‌رسد Windows 10 با قابلیت‌های فراوان و جدید خود می‌تواند بار دیگر موفقیت Windows XP و Windows 7 را برای مایکروسافت به ارمغان بیاورد. Windows 10 از نظر ظاهری بسیار شبیه Windows 8.1 است ولی عملکرد و کارایی آن بسیار بهبود یافته است. این ویندوز شامل تمامی نسخه ها در هر دو ویرایش 32 و 64 بیت می باشد و برای نسخه های 64 بیتی قابلیت بوت UEFI وجود دارد و با فعال ساز موجود درون DVD فعال می شود.


بهمراه آموزش کامل و فارسی مهارت های هفتگانه (ICDL) و Windows 10 با صدای برترین گویندگان رادیو و تلویزیون


در این قسمت از مجموعه، آموزش مهارت های هفت گانه ICDL و ویندوز 10 به زبان فارسی و در محیطی کاملا شبیه سازی شده، قرار گرفته است. این مجـموعه آموزش، حاصـل ساعت ها کار گروهی و تلاش پرسنل مجرب شرکت مهندسی پرنیان بوده و با بهترین کیفیت و صدای گویندگان حرفه ای آماده گردیده است. همچنین به منظور فراگیری بهتر می توانید توانایی و عملکرد خود را از آنچه در این مجموعه آموزشی فرا گرفته اید، بوسیله تست ها و آزمون هایی که در پایان هر آموزش قرار داده ایم، امتحان کنید.


کتاب راهنمای تمام رنگی


مجموعه نرم افزاری پرنیان به همراه یک دفترچه راهنمای تمام رنگی ارائه می گردد که شامل نحوه استفاده از Autorun و آموزش راهنمای استفاده از مجموعه و نرم افزارها می باشد. همچنین نکات ضروری و توضیح تمامی نرم افزارهای موجود در این بسته برای کاربران قرار داده شده و توصیه می گردد به منظور جلوگیری از بروز خطا و اشتباه داستفاده از نرم افزارها حتما این دفترچه راهنمای فارسی را مطالعه نمائید.


موتور جستجوگر پیشرفته


به منظور دسترسی آسان و راحت کاربران به لیست نرم افزارهای موجود در بسته و عدم سرگردانی در جستجوی یک نرم افزار در تمامی دیسک های این مجموعه یک موتور جستجوگر پیشرفته قرار داده شده که با اجرای آن به راحتی می توانید در نام نرم افزار و حتی امکانات آن نرم افزار عملیات جستجو را انجام دهید. برای مثال در صورتی که به دنبال یک نرم افزار رایت هستید می توانید با تایپ کلمه "رایت" تمامی نرم افزارهایی که عمل رایت را انجام داده به راحتی با ذکر شماره دیسک و نام فولدر مربوطه جستجو کنید و یا اگر نام یک نرم افزار را می دانید برای مثال نرم افزار Nero ، کافیست نام مورد نظر را تایپ نمائید و با این کار به راحتی به اطلاعات نرم افزار مربوطه نظیر شماره دیسک، توضیح فارسی کاربرد نرم افزار و ... دسترسی خواهید یافت.


آنتی ویروس ناد 32 با قابلیت آپدیت 2 ساله از سرورهای اصلی شرکت ESET


مجموعه نرم افزاری پرنیان تنها مجموعه نرم افزاری کشور است که در آن آنتی ویروس ناد 32 با امکان آپدیت 2 ساله از سرورهای اصلی شرکت ESET میباشد و نه آپدیت از سرورهای مجازی که باعث عدم کارایی مناسب آنتی ویروس در برقراری کامل امنیت شده و همچنین خطرات امنیتی زیادی را بوجود خواهد آورد. آنتی ویروس ناد 32 که در این مجموعه برای کاربران قرار داده شده نیازی به سریال نداشته و بعد از نصب امکان آپدیت آن از سرورهای اصلی شرکت ESET فعال می باشد.


استفاده مناسب و حداکثری از فضای DVD و استفاده از تکنولوژی روز کشور آلمان


مجموعه نرم افزاری پرنیان با دانش بالای متخصصین این شرکت جمع آوری شده به شکلی که بر خلاف محصولات مشابه که نرم افزارهای سنگین و با حجم بالا به شکل ناقض و یا فقط در یک نگارش 32 و یا 64 بیتی قرار می گیرد، در مجموعه نرم افزاری پرنیان نرم افزارها با حداکثر فشرده سازی و با استفاده از دانش روز و نرم افزارهای تخصصی حجمشان کاهش چشمگیری یافته و این کار بدون کوچکترین تغییرات در سورس اصلی نرم افزارها انجام میشود که این عمل باعث می شود تعداد نرم افزارهای بیشتری در این مجموعه قرار بگیرد. شایان ذکر است شرکت فنی مهندسی پرنیان به عنوان تنها تولید کننده نرم افزارها با رعایت تمامی استاندارها و کیفیت لازم، برای ارائه این محصول از تکنولوژی روز کشور آلمان و از DVD9 یا دی وی دی با ظرفیت بالا استفاده کرده که این امر سبب کاهش حجم بسته و حمل و نقل آسان تر شده است.


پشتیبانی تلفنی و امکان ثبت تیکت


شرکت مهندسی پرنیان تمامی محصولات خود را پس از عرضه به بازار برخلاف شرکت های دیگر به حال خود رها نکرده و شما می توانید همه روزه به جز روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 09:30 الی 16:30 تمامی سوالات و مشکلات خود را در ارتباط با محصولات این شرکت با کارشناسان واحد پشتیبانی مطرح نمائید. همچنین به منظور رفاه حال شما کاربران گرامی سیستم پشتیبانی پیشرفته ثبت تیکت نیز از طریق وب سایت شرکت مهندسی پرنیان امکان پذیر است. برای آن دسته از افرادی که تمایلی به استفاده از سیستم پشتیبانی به صورت تلفنی ندارند، می توانند با مراجعه به وب سایت شرکت مهندسی پرنیان از بخش پشتیبانی و سپس قسمت ثبت تیکت به بیان مشکلات و نظرات خود بپردازند و پس از آن در کوتاه ترین زمان ممکن منتظر پاسخ کارشناسان این شرکت باشند.


مجموعه بی نظیر و کاربردی از دی وی دی های Bootable



 

خرید        سوال از فروشنده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی